Jag blir galen snart

Asså OMFG! Ni ska se mina ögon just nu helt uppsvällda som in i helvete, har ont i magen och är helt borta i skallen. Får inte in nånting av den här jävla antika Grekland, det ska inte vara så svårt men just nu har jag åkt på en jävla black out känns det som.
Får inte in nånting i min jävla feta skalle! Är så jävla förbannad, vill bara sova och vara med älsklingen just nu.

Mår dåligt i kroppen och huvet och snart psykiskt!
Tänker bara på en massa dåligt som hänt, åh jag har så jävla mycket ilska i mig som inte vill ut.

Just nu kan jag ingenting, har glömt typ allt som jag lärt mig och är redo att få ett IG imorgon på provet. VARFÖR JUST NU? DAGEN INNAN PROVET? VARFÖR INTE EFTER?
Ni kan inte fatta hur jävla förbannad och arg jag känner mig.

Jag tror jag håller på att bli galen!

Jag som tänkte överraska er att jag var jätte glad idag för jag gått ner 1 kilo nu i veckan och att magen har iallafall blivit smalare :) Men det var inte så kul att berätta det tillsammans med detta...



Skit snygg bild va? Ögonen är helt cp och aa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0