Fredag & lördag

Tja tja!
Sitter just nu vid datorn och lyssnar på Volbeat, Dennis har fått mig att lyssna på dom, och dom är sjukt bra! :D
Väntar på att det ska bli mat och sen åka iväg, för jag, Cia och Erik ska in till stan och kolla på en musikal/teater med släkten på papis sida :)
Efter det åker jag direkt till Dennis, han har match idag också mot Hässelby,
hans första match för denna säsong, hoppas dom vinner ;)

Igår var det skola redan kl 8:00, började med läxförhör i tyskan, det kändes som det gick väldigt bra faktist :)
Vid 11:00 mötte jag och Emma Dennis i centrum för vi skulle äta lunch tillsammans, hade bara en lektion kvar då så han följde med mig till skolan, vi hade då engelska och muntligt läxförhör och sen pratade läraren om sig själv resten av lektionen.

När vi kom hem från skolan somnade vi direkt, fattar inte hur jag kunde vara så trött, inte Dennis heller för han hade ju redan sovit halva dagen :p
Mot kvällen åkte vi och handlade snacks och kollade på två filmer, under andra filmen somnade jag i hans varma famn :)

Det var gårdagens.
Just nu vill jag bara åka, saknar honom redan :(


Dagens facelook


Ringar från H&M. Alla för 50kr, har även i guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0