blubb blubb

Sådär ja, äntligen tillgång till en dator!
Igår när jag skulle sätta på datorn så funkade den fortfarande inte, den CPade sig i onsdags så då damsög jag den, efteråt ville den inte funka, och den funkar fortfarande inte.
Skulle sätta på den imorse, men det funkade inte.

Jaja, den får stå och vila några veckor då!
Kan inte ens kolla min skolmail och schema, måste fråga någon från klassen isåfall.. :(

Har bokat tid för nya p-piller under lunchen iallafall, en dagens to-do är gjord. Efter skolan ska jag till skräddaren och lämna in min nya jacka jag fått, den är lite lång i ärmarna så dom ska få förkorta den lite, höhö :p

Börjar om 10 minuter, borde dra mot klassrummet, har naturkunskap sen har jag svenska block i tre timmar och vid 15:50 slutar jag. Alltid sent! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0