Helgen

Dålig uppdatering det har blivit nu, men skaffar man pojkvän och bara kan ses på helgerna så blir det så tyvärr.

Under lunchrasten i fredags gick vi till ungdomsmottagningen och fixade nya p-piller, 60kr för ett år, jätte billigt! Ett paket kondomer kostar fan lika mycket, det är dyrt att ha sex om man är singel.. Skönt att man inte är det då, haha!
Vi åt också lunch tillsammans, sen följde han med på sista lektionen.

När vi kom hem sov vi i fyra timmar, jag var jätte trött och slaggade på en gång, sen var vi tvugna att gå upp. Åt middag med Cia och Erik, har inte ätit så jävla gott kött som jag gjorde då, fy fan vad saftigt och kryddorna, yummie!
Efter middagen åkte älsklingen och jag och köpte godis och läsk, har fått betala för snackset i torsdags och i fredags, bortskämda pojke som inte betalar.. borde vara tvärtom, eller hur? ;)
När vi kom hem satt vi alla i soffan och kollade på Idol, när det var slut gick jag och Dennis upp på mitt rum och kollade på Jumper och sen sov vi.

Igår började vi dagen med att kolla på Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko och åt chicken nuggets och ris. Sen var det bara att duscha och raka mig, städa rummet, städa toaletterna snabbt, packa och sen åka hem till Dennis, äta middag och sen åka iväg till Jocke och Jennie, Dennis storebrorsa, och kollade på skräckfilmer. Det blev The Shining och Fredag den 13e från 2009, som jag dock redan hade sett, bra men läskig!

Kom hem vid 2:00, så det blev att slagga direkt, egentligen hade Dennis och jag tänkt plugga teori och ha ansiktsmask :D Men det hann vi inte.

Idag vaknade jag sent, vaknade 12:30 och då hade Dennis redan gått upp och spelat tibia. Sen blev det frukost och kollade på TV och sen en film, låg bara i soffan hela dagen, sen blev det middag, packa och sen åka hem.
Fick skjuts av Dennis, han övningskörde, för han skulle sen ha träning.

Just nu lyssnar jag på Who owns my heart med Miley Cyrus, såg på MSN att hon hade gjort en ny musikvideo, visste inte ens att hon hade gjort en ny låt, den är bra.. sexig video och hon är bara 17 år, snart 18!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0