De senaste fyra dagarna!

Tja tja!
Är hemma hos Dennis, kom hit igår. Just nu är han på sin match, dom har samling, vi andra åker dit lite senare.
Dålig uppdatering, jag vet. Eftersom min dator håller på som den vill så drabbar det ju bloggen tyvärr..

I torsdags kom jag till skolan en timme för tidigt, enligt schemat dagen innan stod det att jag började kl 8:00, tre dagar i rad, och jag kunde ju inte kolla det hemma så jag åkte dit så jag var i skolan vid 8:00. Men såklart så börjar vi inte alls vid 8:00 utan 9:00.
Då var det dags för drama i två timmar, vi övade på våra pjäser, är lite nervös inför på torsag, får då ska vi spela upp för dagisbarn, men ändå jag har aldrig stått på scen förut inför folk, så det lär bli spännande :p

Efter lunchen åkte klassen och jag till DN och lärde oss lite om hur man gör en tidining, vi fick göra en varsin artikel också, fick sitta vid en mac dator! Har inte gjort det sen jag gick på media.. saknar det, vill ha en mac dator.

Ja, resten av dagen pluggade jag naturkunskap.

I fredags då började jag också 8:00 med tyska, där efter hade jag prov i naturkunskap, tror det gick bra :) Har aldrig varit bra i NO över huvud taget.. för jag tycker det är så tråkigt, men det kändes dom det gick väldigt bra på provet iallafall :)

Efter skolan åkte jag och Tiffany och gymmade i 40 minuter, sen simmade jag i en timme och Tiffany åkte hem för att plugga. Och fy fan vad skönt det var att simma igen, bara att få flyta i vattnet och köra sitt eget race, tänk att jag fortfarande kan köra medley utan problem, dock inte lika snabbt som förut men men :)
Ja fy fan vad skönt att vara hemma i bassängen igen ♥

När jag kom hem, slocknade jag med Tellus i mammas säng, sen vid 18:30 kom Dennis :) Egentligen skulle vi ut och festa med Sandra BL men hon hittade ingen fest, men vi hade ändå ingen lust så vi stannade hemma och myste och kollade på Idol :) Kan säga att han höll om mig ovanligt mycket den natten, annars brukar han ligga utåt med en kudde i sina armar, han är så gullig när han sover.

I lördags gick vi upp vid 10:00 och åt frukost, sen vid 10:45 följde vi med mamma, Madelene och Cia till Haninge centrum, kollade runt i affärer och fikade. Visade älsklingen en lypsyl med cola smak inne på Kicks, hans nya favorit ägodel, han som älskar cola ;)

När vi kom hem myste vi i sängen :) & sen vid 17:45 åkte vi hem till honom, det blev tacos till middag, mums! :p
Efter maten degade vi oss i sängen och pussades, sen kollade vi på TV resten av kvällen med Annica, hans mamma.

Och idag då, vaknade vid 12:30 typ. Åt frukost och nu sitter jag vid datorn, Dennis är som sagt just nu i ishallen och förbereder inför hans match.
Precis efter hans match ska hans lillebror Niklas också ha match.


Kommentarer
Postat av: L I N D A - [ PERSONLIG FOTO BLOGG ]

Söt bild, förresten läs mitt senaste inlägg och rösta på mig! :)

2010-10-17 @ 21:32:13
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0