Börjar med två timmars geografi

Har precis haft två timmars lektion i geografi, kollade på en filmsnutt som var 30 minuter lång, och gick igenom gårdagens frågor.

Dricker just nu latte machiatto som Emma och jag köpte igår. Drack te till frukost, kaffe påväg till skolan, och nu latte, kommer säkert bli en till latte senare i eftermiddag, och minst två stora koppar te hemma, efter jag varit och gymmat.
Mycket koffein, förhoppningsvis pigg hela dagen, det behöver jag, fick max fyra timmars sömn inatt.

Ush, har idrott idag, det blir "lek i skogen" som det står på schoolsoft, men det är sista idrottslektionen utomhus, nästa vecka har vi gymintroduktion och innebandy, lite mer kul iallafall:p

Börjar med samhälle snart, ska kolla min facebook lite snabbt och sen gå till lektionen, hörs mer när jag kommer hem :) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0