Helgens händelser

Förlåt för den dåliga uppdateringen!
Har haft det både stressigt, mått skit och varit jätte trött.

I fredags (valborg) fick jag stressa till skolan för jag försov mig, kan nog bero på att jag snackade i telefon i fyra timmar i torsdags. Nej jag skojar inte, fyra timmar!

Efter skolan var det bara att åka raka vägen hem, snackade i telefon i 2 ½ timme då. Sen var jag tvungen att fixa i ordning mig och vad lyckas jag med som tar en massa tid? För det första brände jag nästan pizzan i ugnen, på morgonen brände jag mackor i brödrosten och sen lyckades jag bränna hakan i kokhett vatten! Ja det låter hur puckat som helst, jag hade tänkt ge näsan en botningskur med hett vatten och tigerbalsam i, men så går jag ner för långt så jag brände hakan, vilken tur jag inte brände näsan för nu ser det så jävla hemskt ut.

Så det tog en massa tid och jag skulle fixa mig inför Bibbis fest och jag skulle hjälpa henne, men jag kom nästan sist av alla. Sex missade samtal stod det på mobilen också, men sen kom Natta precis när jag skulle gå.

Festen var kul, speciellt i början då jag spårade ur all min stress haha, det blev skit mycket skoj ute på balkongen. Jag fick träffa två gamla klasskamrater jag inte sett på jätte länge. Men när alla hade gått så var vi från gamla klassen kvar och körde Jag har aldrig och Sanning eller konka och drack bols och champagne. Sen gick alla hem och jag stannade kvar till två, jag var dock inte så socical den sista timmen då jag snackade i telefon med Telefonmannen (det kan vi kalla honom, haha).

När klockan slog 02:00 var det dags att dra hem för morsan ville ha hem mig.
Dagen var dålig, men kvällen var super!

Igår, lördag så sov jag till ca 12:00, när jag hörde Skopunkten vaknade jag!
Fick laga mat och klä på mig snabbt för sen åkte vi till Skopunkten, men jag hittade inga, eller jag hittade skit snygga skor men 37er var för små och 38er för stora..

Sen åkte vi hem till mormor för att fira morfar som fyller år på måndag, så det blev tårta och sen åkte vi förbi graven. Tänk att det har gått 10 år nu, rest in peace.

Väl hemma la jag mig i sängen direkt och pratade med Telefonmannen i sex timmar. Helt sjukt att vi pratar så länge, vi säger hela tiden "Vad ska vi prata om? Det finns inget att prata om nu", men ändå pratar vi på en massa.. Det är så kul att prata med dig, och det vet du ;)

Klockan var nästan 00:30 när vi lade på, för jag hade tänkt ha lite film mys med familjen men då hade alla gått och lagt sig så jag fick kolla på film alldeles ensam, sen somnade jag.

Idag så var jag vaken med tuppen, sov så gott inatt asså.
Fint väder är det idag också, varmt och himmel blå. Så jag la mig ute med Tellus och lyssnade på musik och smsade med Telefonmannen lite.
Senare kom Sarahs familj hit, utan Sarah, på fika.

Har inte gjort nånting sen dess, har käkat pizza och kollat på TV. Nu ska jag nog skriva om lite på mitt CV.


Såhär ser det ut, är märkt för livet!
Ja ni ser ju min äckliga hy också, vill peela mig men vågar inte pga brännmärket.
Ser så jävla äckligt ut! Buhu. Och kolla vad blek jag är! Vill ha sommar nu!


Prrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0