Torsdag

California girls we're unforgettable Daisy dukes bikinis on top sun kissed skin so hot we'll melt your popsicle! Den sjunger jag på just nu, California girls med Katy Perry. Har lyssnat på den hela dagen. Dock inte i iPoden. Kan inte fixa min musik i den för all musik är på min dator som är paj. Aja får leva med den dåliga musiken ett tag till tills pappa har fixat min dator.

Mötte uppe Sandra BR i centrum efter skolan och köpte Tiffanys present. Asså jag vill verkligen ha det som vi köpte! Säger att vi tappa bort den ;) Ne men skiiit snyggt var det!

När jag kom hem fick jag gå ut med Tellus. Meine bebbo Tiger följde efter oss en bit sen hittade han ett fågelställe där det var en massa små pippi fåglar. Han fångade en och jag och Tellus stod och kolla på medans Tiger tog kål på den stackars pippi fågeln och gud vad de andra fåglarna lät, var säkert mamman. Dom har ju precis lagt sina ägg.

Iallafall, Tiger stannade kvar och Tellus och jag fortsatte promenaden och när vi kom tillbaka hittade Tellus den medvetslöse pippin och lekte och nafsade i den. Jag däremot stod och ropade på Tiger men han kom inte så vi tänkte gå, men sen hör jag något i buskarna på lilla berget och där var han med ännu en pippi fågel i munnen. Han är en riktig jägare! Men han leker bara med dom tills dom är döda sen går han på nästa. Det är inte långt kvar tills det ligger en massa döda fåglar, ormar, möss och ekorrar på tomten. Det längtar jag verkligen inte till!

Ska kolla på Vampire diaries om tio minuter. Det var länge sen jag såg det! Det är bara för att hockeyn har varit i vägen några veckor. Och jag är ledig från skolan imorgon, as nice ju!

Just ja! Jag och Sandra gick till vår gamla skola och hälsade på. Dock var klockan fyra och alla hade väl gått hem då. Men jag träffade Mathias, nians so lärare (gillade verkligen inte honom!) och Lotta, min bild lärere (dock är jag as dålig i bild).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0