Tisdag

Imorse när jag gick mot bussen träffade jag på en gammal klasskamrat från nian.
Det var verkligen as länge sen jag såg henne sist. Ja det är för ett år sedan nu, skolavslutningen. Shit vad tiden går snabbt asså! Jag har redan gått ett år på gymnasiet, känns inte som det. I och för sig så lär jag mig knappt nånting där på media men det ska faktist bli skönt att byta så hjärnan får komma igång.
Den har vilat sen den föddes!

Jag gick till gymmet efter skolan och fick kolla på det preliminära sommar schemat. Det såg nästan likadant ut som det gör just nu men vissa dagar stänger det 14:00. Jag funtar på att inte köpa det och vänta till i höst istället. Så man kommer igång med gymmet och simningen då istället! Under tiden får jag nöja mig med hemma videos och kropps övningar. Sen så vet jag inte hur jag ska betala heller. Jag har ingen inkomst under sommarlovet och kommer säkert inte få nåt sommarjobb, jag engagerade mig för lite när jag skulle vara ute i god tid, men den tiden gick och då engagerade jag mig mer men allt handlar om timing har jag lärt mig. Det tar sin tid!

Jaja, nu ska jag inte låta så nedtryckande eller ledsen, jag ska vara glad. Right?
Jag menar det är bara drygt TVÅ veckor kvar till skolavslutningen! Det ska bli så skönt med sommar och ledighet.


Bild lånad från google.
I sommar ska jag använda systemkameran ordentligt och ta fina bilder på Stockholm stad. Stockholm är en av världens finaste stad!


Kommentarer
Postat av: G.G

ja verkligenlängtar till sommarlovet :-)

2010-05-25 @ 21:04:37
URL: http://gersons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0