Stan

Sitter här med mitt te och dunkar Katy Perry i högtalarna.

Måndag igen, dvs skola. Började dagen med matte då vi förbereder inför nationella provet. Vill ha sommarlov!

Efter skolan åkte jag in till stan och träffade en kompis, vi köpte en varsin mjukglass i Kungsan, sen gick vi vidare till Riksdagshuset, Slottet, Slussen, åkte Djurgårdsfärjan, promenerade i  Djurgården, kom till Stureplan, och gick typ vilse. Haha typiskt va? Jag tror ju att jag hittar i stan, jag hittar ju hyfsat bra men inte inne i smeten bland alla olika gator som man inte känner till. Men hem kom vi. Spontan som jag är så gick vi bara tills vi kom till en T - banastation och åkte hem.

Hade det väldigt trevligt idag.
Nu ska jag återgå till te drickandet och kommer åter med ett inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0