Sitter på tåget mot stan

Nu försöker jag mobilblogga och se om detta funkar. Det verkar ju iallafall funka så jag får ge det en chans. Jag sitter just nu på tåget in mot stan, ska strax byta till tunnelbanan. Som jag sa så ska vi se En galen natt. Hoppas den är bra. Och jag hoppas verkligen att min ersättningsbiljett funkar fortfarande. Annars har jag kortet med mig in case if it doesn't work. Hoppas jag inte missar True blood ikväll. Men det tror jag att jag inte gör. Hinner hem innan. Vi ska bara träffas och gå på bio, inget annat.

Kommentarer
Postat av: bella

jag följer dig på bloglovin följ gärna mig :D kram!

2010-05-06 @ 12:05:47
URL: http://magnussonbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0