Mobil kaos

Hahahah! När Cia skulle ringa till pappa skulle jag säga hans nummer från min mobil. Jag säger numret och kommer fram till "William Avenmark kan tyvärr inte ta emot ditt samtal just nu". Haha skit skumt! Så kollade jag en gång till att jag är på pappa, säger ett nytt nummer och kommer fram till en gubbe!
Kollar ännu en gång "JA DET ÄR PAPPA!", säger numret och kommer fram till min styvfarmor Annika, lägger på och så ringer hon upp. "Nej du kan inte prata med Anders nu vi måste ringa ett viktigt samtal!".
Kollar pappas så kallade fil, skumt, det är Annikas mobilnummer och Sandra BRs hem nummer. Kollar telefonlistan, alla har sina nummer förutom pappa.

Cia blir arg och går ifrån. Jag stänger av mobilen och sätter på den, kollar i telefonlistan. Numret till pappa stämmer!

Snacka om kaos! Haha det där var bara hur wierd som helst. Har aldrig hänt förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0