Måndag igen

Ligger på sängen med datorn i knäet och en hund i min famn, och jag skriver med ett finger så det kommer ta ett tag att skriva detta inlägg.

Idag har jag varit i skolan och sen gick jag runt i Haninge och lämnade CVn på en djuraffär, klädbutik och Pizza hut.
Så det blev en sväng runt Haninge, det fick bli dagens vardagsmotion.

Sen har jag inte gjort så mycket mer, bara tagit det lugnt och myst med Tellus en hel del idag, finns inte så mycket att göra heller.

Jag behöver egentligen inte gå till skolan om jag vill, behöver egentligen inte hämta ut betygen heller för jag ska byta och gå om i höst, men tänk vad tråkigt jag skulle ha om jag bara stannade hemma varje dag, det är väl inget liv? Men imorgon är det friluftsdag och då ska vi till Rudan och typ simma (!?), det är ju sjukt kallt, isen har ju precis smällt lixom, vill dom att vi ska bli sjuka eller? Men jag ska inte gå, jag stannar hellre hemma och pluggar inför matte nationella som jag har på onsdag, känner att jag glömt bort typ allt! Men det får vi fixa imorgon, matte är ju faktist kul.. ibland när man kan det haha.

Nu börjar vi om på nytt tycker jag.
Jag menar, förra veckan skulle jag komma igång med träningen och onyttigheten skulle bort, men det gick inte särskilt bra. Men NU är det bannemej på allvar!

På onsdag efter skolan har jag bestämt att jag ska gå till gymmet och fixa kortet och gymma nån timme eller två, för nu ska det fan bli på allvar. Jag bara pratar och pratar om att jag måste hit och dit med träningen men bannemej blir det fan aldrig av, men nu lovar jag för sista gången att this is the time!

Det är bara en månad kvar till sommarlovet och tiden går snabbare än man tror och jag vill få bort lite fett här och där. Och nu ska det fan hända nånting!

I promes you guys, Mr Gaybloggah gave me inspiration!

Nu ska jag göra te och fixa lite saker som jag annars inte brukar göra ;) See yaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0