I skolan

Sitter nu i grafsalen och väntar på att rörlig bild ska börja kl 12:00.
Vi ska tydligen bara kolla på en film idag så det är najs.

Matte nationella provet gick väldigt bra tror jag. Den svåra delen, den sista uppgiften, klarade jag nog rätt bra. Jag fick en känsla av att det gick väldigt bra trots att jag bara pluggade i en timme igår, man kan ju inte plugga till ett nationellt prov lixom.

Idag slutar jag vid 14:00 tror jag, sen ska jag hemåt. Gymmet stänger vi 15:00 och jag hinner inte gymma på så kort tid så jag ska dit på fredag eller söndag istället.

Min styvsyrra kommer ner till Stockholm idag också, så det kanske blir myskväll ikväll.
Det blir enchiladas till middag så det är ett tecken på en bra dag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0