Helgen

Gud vad snabbt dagen har gått.
Vaknade vid ca 7:00 imorse för jag kunde inte andas. Så jag gick till badrummet och försökte snyta mig men det gick inte så bra. Allergin har blivit sämre under helgen. Inte så konstigt, hunden har bokstavligt talat ätit upp hela kartan med mina tabletter. Så jag har bara tagit ögondroppar men det hjälper inte heller.

Men imorse hade mamma åkt och handlat clarityn och nya ögondroppar till mig.
Igår gav moster Sylvia mig ett bra tips som tydligen funkar för hennes man, en sked fiskolja + tablett om dagen. Och det hade funkat jätte bra.

Dock så har jag börjat lite för sent i år. Började ta mina tabletter i april så jag får ju skylla mig själv lite.
Sitter just nu och försöker andas för fullt med näsan som är helt igen täppt.

Nu har dom åkt iväg och handlar igen. Dom köper hem kolasås som jag ska ha till glassen ikväll + choklad. Ska bli sååå gott med choklad!

I fredags var jag som sagt hos Sarah och hade myskväll. En kompis till mig kom och sov också över. Kan säga såhär, hade enormt mysigt hela natten och morgonen tills vi åkte hem!

Igår kom jag hem vid 13:30, åt frukost och la mig ute i solen och solade.
Vid 16:00 åkte vi hem till Tyresöligan och firade lillkusinen Kendra som fyllde fyra år.
Det var så fint väder så vi satt ute hela dagen tills vi åkte hem vid 21:30.

Mår så jävla piss nu asså. Jag måste anstränga mig för att lyckas andas med näsan!
Ska stanna hemma från skolan imorgon också, det är ingen idé att gå om jag mår så här dåligt som jag gör.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-05-23 @ 17:27:50
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Dani

Najs. blogg.. fin du är, fler bilder på dig kram

2010-05-23 @ 18:58:57
Postat av: Bella

Tack så mycket. Haha det kommer ;)

2010-05-23 @ 20:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0