Första och sista inlägget

Detta blir nog dagens första och sista inlägg.
Idag har det varit en jätte skön dag, dock inte på morgonen då jag vaknade av att jag inte kunde andas. Hela näsan var igentäppt och munnen var torrt och klibbigt.

Så jag fick ånga mitt ansikte med tigerbalsam i, efter två sekunder kunde jag andas normalt med näsan. Men satt med det i 10 minuter. Sen peelade jag ansiktet och hade ansiktsmask, tog en lång dusch och hade samma mask som hårinpackning som jag hade till ansiktet. Det är två i en om man säger så.

Är nu fixad och klar inför ikväll då jag ska hem till Tiffany och fira henne och ha mycket mysigt. Har precis målat naglarna chockrosa, ska lägga på ett till lager strax.

Imorse kollade jag också på Bella & Tyra show, det var en killgrupp som var där och sjöng och gud jag föll pladask för dom, dom har jätte fina röster och är jätte snygga! Så dom har jag lyssnat på hela dagen också ;)

Vet inte vad jag ska skriva mer, men vi hörs imorgon igen för jag ska sova hos Tiffany.
Jag tar med mig systemkameran!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0