Färgat håret

Sitter och knarkar Telephone med Lady Gaga och Beyonce, den är sjukt jävla bra! Den får mig på en jävla bra humör, sååå svängig att jag vill dansa arslet av mig.

Åkte som sagt till söta Natalie efter skolan idag och färgade håret. Hårfärgen/toningen jag köpte var inte så bra, jag fick bara en jämn färg men det såg bra ut men det var inte ljust för det. Så vi fick ta en annan dom hade hemma som skulle bli jätte ljus, "perfekt" tänkte jag men blev det nån förändring? Typ inte, det blev lite ljusare med en orange/röd nyans. Men det finns ju i släkten, så jag kommer inte kunna få perfekt färg som jag vill ha om jag gör hemma.
Men nu när jag funderat så är inte den här färgen så ful, det funkar men jag ska nog färga röd brunt. SNYGGT! Inte alla som passar i det men jag får försöka.

Vad mer? Vi gick till Vegabaren så det fick bli middan.
Har kollat på Vampire diaries och "Michael Jackson ghost reactions" på youtube, askul som fan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAH vilken reaktion han fick hahahah XD

2010-05-07 @ 17:29:38
URL: http://ubeauty.blogg.se/
Postat av: Tiffany ;)

Heey handsome! ;D kan du inte lägga upp en bild på håret..o daj såklart! x) =D ha en superfiner helg! puss&kramar'=D<3<3<<33

2010-05-07 @ 23:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0