Det jag beställde hem från H&M

Glömde visa vad jag har beställt från H&M. Egentligen skulle jag beställa ett par byxor men dom fanns inte kvar när jag skulle beställa så jag beställde en bikini så den inte heller skulla hinna ta slut, sen så beställde jag en likadan kofta som jag har, fast i en annan färg såklart, den är så jävla skön och en smart bh som jag kommer använda säkert en massa gånger i sommar.

 

Dessa beställde jag då. Byxorna som jag skrev om tidigare, dom från gina, jag ska köpa dom för dom är billigare. Måste tänka ekonomiskt också, även om jag är helt pank just nu haha.


Kommentarer
Postat av: Caroline

ja det tycker jag. satsa på de!

2010-05-11 @ 18:07:37
URL: http://carolineschoffel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0