Stan med klassen

Tjoho!

Har målat om mina naglar, igen. Den här gången svart. Så snyggt!

Började som sagt 10:10 idag med matte, sen blev det skit äcklig lunch som typ ingen åt.

Sen åkte vi i klassen in till Söder och kollade på en dokumentärfilm om Burma. Jag blev lite trött när vi satt där inne, jag ansträngde mig verkligen för att hålla ögonen öppna, men det gick inte till slut då jag halvsov i ca en kvart.

Efter filmens slut blev det frågestund och det var bara fyra st som frågade, men det var många bra frågor.

Efter det slutade vi så jag och tjejerna + William gick till donken och åt och snackade där rätt länge. Sen åkte jag tillsammans med Malin och Li till Gullmarsplan då jag tog direktbussen istället som bara tog 20-25 minuter att komma hem med. Annars tar det nästan 30 - 40 minuter att komma hem med pendeltåg och buss.

Har inte gjort nånting sen jag kom hem, lyssnar på Kincios grymt sköna låt och försöker komma på bra idéer men just nu står det bara still i huvet.

Ska snart gå och duscha och sen kolla på favorit serien "True blood"!!
Vi höres senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0