Slutat skoldagen

Har precis haft samhälle då vi har skrivit om våran framtida bostad, man får jobba i grupp men jag vill helst jobba ensam eftersom det är bäst så för mig, för jag klarar inte av att när t.e.x den andra är borta och hon/han har alla papper och så kan man inte göra något. Men det är bara bra att man jobbar ensam tycker jag.

Ja nu när jag har slutat hade jag tänkt gå upp till centrum och leta efter en present till syrran eftersom hon fyller 21 idag, vad gammal hon plöstligt blev, haha!
Ne men jag vet inte vad hon önskar sig, men jag tror jag vet vad jag kanske ska köpa, ska kolla med mamma först.

Men jag vill inte gå upp till centrum själv men ingen i klassen verkar inte kunna följa med mig. *snyft*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0