Seg men ändå snabb dag

God kväll bloggen!
Idag har dagen varit både seg men ändå runnit iväg..

Skulle börja 10:20 idag men när jag kommer till skolan så har vi håltimme, och nästa lektion börjar inte förrän 12:00. Så jag åkte hem och åt lunch och kollade på "A confession of a shopaholic" i ca 30 minuter. Sen åkte jag tillbaka till skolan för att ha foto lektion, då vi gick igenom färg film rullar osv osv. Fick ta fram kemikalier och mäta upp, mer än så gjorde vi inte direkt.

Ändå stannade vi kvar till 15:30 ungefär, sen gick jag, Moa och Marie till centrum. Dom åt på donken men inte jag (stolt!). Sen köpte jag en ny mascara för min är slut. Använde min rikskupong som jag fick hemskickat från gratisbio, en super bra hemsida. Så jag betalade bara 95kr för mascaran.

Kom hem vid 18:00 då jag åt middag direkt, och Cia böjade hålla på och var riktigt pain in the ass.

Har varit lite duktigt idag och har nu sökt sommarjobb via kommunen, eftersom barn och dagis oftast är fullt så tog jag övrigt (då man kan stå i klädbutik, trädgård och en massa annat kul) och våfflor och hamn på Dalarö. Haha dom är nog inte högst på önskelistan hos alla, men verkar helt ok jobb så varför inte. Måste ha sommarjobb!

Apropå sommarjobb så mejlade jag min förra chef för förra årets sommarjobb, har fortfarande inte fått svar från honom så jag skickade ytterligare ett mejl.

Men nu ska jag duscha och sen kolla på "Desperate houswives" och "Cougar town".


Får hoppas på att denna är bra!


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg!

2010-03-09 @ 21:50:16
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: Becka

Vacker blogg!

Väldigt söt bild på headern :D

2010-03-09 @ 22:02:14
URL: http://itisbecka.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

åå du får meddela om den var bra sen :)

2010-03-09 @ 22:12:06
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: MODEINSPIRATION

Tycker den mascaran verkar bra, men har inte testat den själv!

2010-03-09 @ 22:37:59
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0