Nu är det mitt sista inlägg som 16 år

Ok kanske inte, måste bara skriva om en sak först.
När jag kollade Paows blogg idag så fastnade jag för produkten neuLash, en "eyeliner" som man stryker på längs ögonfransarnas linje varje dag och till slut får man långa, böjda ögonfransar med en bra volym. Jag har rätt långa ögonfransar.. eller haft (tror dom har minskat haha).

Produkten är dyr men det håller 3-4 månader och efter 30 dagar har man resultatet! Perfekt nu till sommaren. Jag vill verkligen ha pengar nu när jag fyller år så jag kan köpa denna, inga mascaror hjälper mig, eller dom jag provat då. Men jag vill verkligen prova denna. Har mejlat dom och alla deras kunder är nöjda till 98%.


Kommentarer
Postat av: Tiffy yeah! ;)

GRAAAAAAATTIS GRAAAAATTIS sötaste älsklings darlingen!!!! =D =D =D <33333 nu har du fyllt 17 åår! ;D wihooo vi ses snartt!! ;D PUUUSS&KRAAM!<333

2010-03-19 @ 01:23:48
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

haft en bra fredag hittils? =)

2010-03-19 @ 17:10:31
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0