Min önskelista

Har redan börjat på min önskelista får några veckor sen, fyller ju år nästa fredag så.
Först vet man inte vad man önskar sig, sen poppar det upp hur mycket som helst man vill ha. Men helst av allt pengar. Men här är min önskelista som är klar, förhoppningsvis.



* Photoshop CS4
* Parfym: Dolce & Gabbana: The one
* Presentkort hos Eleven.se
* Hörlurar till iPod
* Alla säsonger av Glee
* Presentkort hos Forever21.com
* Presentkort hos Modehus.nu
* Alla säsonger av True blood
* Bok: Lauren Conrad, LA candy
* Pengar !!
* Alla säsonger av The hills
* Ny ipod (exakt den)
* Svart påsig väska (något i den stilen på bilden)
* Nya mjuka kuddar
* Sällskaps spel
* Ny plånbok med mycket plats för kort (gärna i den stilen på bilden)
* Nya örngott, lakan m.m till sängen


Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

True blood är så bra och sexigt! Längtar verkligen ihjäl mig tills den nya säsongen!

2010-03-08 @ 22:54:12
URL: http://www.modeinspiration.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0