Måndag, ny vecka

God kväll!
Har precis fixat i ordning mig inför sängen och lyssnar på "Whatcha say" med Jason Derulo, en jätte bra låt som jag aldrig tröttnar på.

Måndag igen, ny vecka.
Ja, det var skola från 09:45 till 14:30. Fick stressa imorse, för precis när jag skulle gå mot bussen så märkte jag att mitt busskort inte låg i min jackficka och då hade Anders det såklart på sig det på jobbet, så han fick åka snabbt som attans hem och lämna det till mig så jag fick skjuts till skolan. Så jag kom inte sent alls, kom precis i tid.

Ja, det blev en långpromenad direkt jag kom hem eftersom en viss hund hade varit ensam hemma några timmar. Vad har jag gjort mer idag? Gått runt i huset och inte gjort nånting alls. Har druckit 3 - 4 stora koppar te idag. Har börjat med det igen, så fort jag blir sugen på något eller blir hungrig så dricker jag ett stor kopp te och det hjälper faktist. Det är så mättande och jätte gott.

Nej nu ska jag gå och lägga mig, börjar 10:20 imorgon så jag kommer nog få många timmars sömn. Skönt! Natti natti.


Whatcha say - Jason Derulo


Kommentarer
Postat av: Ludde

Fan vilken bra låt det där är!:D Och fan vilken sjukt fin header du har... FUllkomligt älskar bilden på staden...:)

2010-03-23 @ 00:55:37
URL: http://garcons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0