Målar

Har graf lektion just nu och vi jobbar i illustratior och målar människor, det är rätt kul men det är väldigt ansträngande, får ju ont i ögonen när man stirrar på skärmen så jag måste ta en liten paus från målandet.
Jag målar Katy Perry, har inte hunnit så mycket för jag är så noga, som vanligt, men vi har nästa gång på oss också så jag hinner ju bli klar med den innan dess.

Ska gå mot bussen om ca 20 minuter, ska till mammas jobb sen ska vi åka och handla inför min fest imorgon. Borde nog skriva en lista faktist så jag inte glömmer bort något.

Så idag ska jag handla, kolla på "Vampire diaries" och "Bella & Tyras show". Sen vet jag inte vad jag ska göra.

Den här bilden målar jag.


Kommentarer
Postat av: Nella

ååh din blogg är så fin=)

2010-03-18 @ 18:41:43
URL: http://nellis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0