Kalas

Väntar på att släkten ska komma så vi kan börja käka goda pajer som mamma har köpt. Dom skulle kommit för 20 minuter sen, men det är ju släkten i ett nötskal att komma lite senare.

Förlåt för jag inte uppdaterade bloggen igår, men jag kan berätta lite kort.
Igår var det skola som vanligt från 09:45 till 13:30, efter skolan åkte jag hem och städade rummet en snabbis senare kom *******, dock var han bara kvar till typ halv sex.

Det blev hemmagjorda pizzor igår och det var skit gott. Det var så länge sen jag åt det sist.
Efter middagen ringde jag Sandra och vid 20:00 åkte jag hem till henne och kollade på "Let's dance" finalen med henne och hennes familj + Adam, men han gick och la sig tidigare.

Kom hem vid tolv tiden och somnade direkt.

Idag blir det att fira mig, Cia och Erik med släkten. Dock kommer inte alla för några stycken är utomlands och vissa har träning.
Men det ska bli kul att träffa släkten igen, det var ett tag sen sist.

Ikväll har jag inga planer, kanske träffa Sandra, kanske inte. Vi får se när alla har gått helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0