I skolan

Har graf lektion just nu och lyssnar på "Hope and glory" acoustic version med Måns Zelmerlöw, den är så himla bra. Den får mig att tänka på en viss person. Kan inte sluta tänka på våra stunder och hur vi "gjorde slut", vi var inte tillsammans än då men var påväg, det går inte att förklara. Åh jag måste bara skriva av mig allt bara, gör det på hemlisbloggen, vill inte ni ska veta allt om mitt liv.

Ska väl börja jobba på uppgiften nu då. Det har gått bra i skolan idag, det flöt på bra på matten och engelskan. Efter skolan ska jag förhoppningsvis köpa en väska, hoppas jag hittar en.

Nej nu ska jag jobba på bilden.


Kommentarer
Postat av: Ludde

Naw, grymt bra låt!:D



Sv: Hihi:)

2010-03-25 @ 14:54:14
URL: http://garcons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback