Grattis på bröllopsdagen!

Kl 19:00

Åh vad jag älskar denna låt! Follow me med Uncle Kracker. Kommer ihåg den låten så starkt eftersom jag hade den på min "pea" sida. Så jävla bra låt asså!

Ny speciell vecka!
Idag har mamma och Anders bröllopsdag, det firade vi med en jättegod middag och lite vin och tända ljus. Bara mega mysigt. Blir lite fikabröd sen också.

Idag var det skola 09:45 då vi började med matte, om jag ska vara ärlig gjorde vi inte ett piss. Vi satte oss i hemvisten och försökte plugga men gick inte, blev bara en massa snack om musik och melodifestivalen och skalade morötter. Haha! Vet inte hur vi kom in på det faktist.

På samhälls lektionen skulle vi göra en massa jävla frågor, men våran lilla grupp kom bara på fem frågor. Antar att vi kommer ha prov om alla dessa jävla frågor snart.

Efter lektionerna gick vi till syster för att både jag och Marie hade tid hos henne. Sen träffade jag Kincio och pratade om musikvideon, men vi kom inte på ett smack om idéer. Borde sitta och knarka låten just nu istället för follow me, men jag kommer inte på något, bajs då!
Så vi pratade om allt annat än det vi borde ha gjort då. Sen åkte vi hem.

Ja vad har jag gjort sen dess? Åt lite mellis när jag kom hem, och försökte fota Tarzan när han satt så fint ute, men han är inte fotogenik. Han blev skit ful hahaha!

Väntar på att det blir kaffe och fika. Har varit en super bra start på veckan. Längtar som fan till fredag då jag får fira med mina älskade vänner, speciellt Tiffany! Saknar dig tjejen. You know you'll allways be in my ♥


Älsklingen min. Love you to mutch! (No I am not lesbian mommy!)


Kommentarer
Postat av: Tiffy yeah! ;)

Naaaaww älskade sötaste bellibou! =D du betyder enormt mkt o jag mår alltid på topp när du e i min närhet! =D finns inga ord som kan beskriva...(inte försen på den speciella dagen får du höra! ;)..) HAHAHA ser sj att det ser ut som att jag typ friar till dig!! xD Bellas mamma :O i'm not lesbian eighter! x) hahah men my Jessica will always be in my heart! =D <33

2010-03-17 @ 09:16:00
Postat av: Bella

Aw älskade bebbo! :) Haha, we're not lesbian but I wont say no if you asked me to marry you ;) And my Jessica will allways be in my heart to! <333 :)

2010-03-17 @ 21:04:44
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0