God natt

Hade tänkt blogga lite mer idag, men eftersom jag vill få lite sömn inatt så bör jag gå och lägga mig i tid eftersom skolan börjar för mig imorgon igen :(

Men jag kan fatta dagen lite kort:
Har inte hänt nånting sedan senaste inlägget, har glott lite på TV och fikat.

Men nu ska jag duscha och sussa, sen får vi se om jag pallar kolla på Oscarsgalan kl 00:00 inatt.
Hoppas det inte blir som förut då jag var vaken 32 eller 36 timmar i sträck. Och då var jag fortfarande pigg!

Nej nu ska jag gå in i duschen. Natti natti ♥


Jag för två minuter sen. Osminkad och ofixad litet monster, som miss Gaga säger.


Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Jag missade Oscars, orkade inte vara vaken. Men ska kika på outfits idag tänkte jag!

2010-03-08 @ 09:48:11
URL: http://www.modeinspiration.com
Postat av: Anonym

jag skulle så ha velat se på oscar galan men orkade inte.



Jag pluggar som bäst till samhällspedagog och på sidan tar jag politices kandidat

2010-03-08 @ 11:20:41
Postat av: Carrolized

söt bild :D

2010-03-08 @ 12:50:35
URL: http://carrolized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0