Går inte att beskriva: Tiffany <3

Har precis kollat på "True blood", jag vet att jag tjatat men "True blood" är den bästa serien ever. Det händer saker hela tiden i varenda avsnitt och det är spänning hela tiden, det är så det ska vara i filmer och serier.
Tänkte ladda hem alla säsonger, men vill inte göra det på syrrans dator men min dator är ju som den är som jag sagt tidigare.

Har inte haft någon blogg ork direkt idag men jag skriver det jag känner för just nu helt enkelt.

Haha måste bara säga detta: "Tiffany Brixtorp är den underbaraste och mest energispridare i hela världen!"
Träffade henne idag och vi åkte in till stan för jag skulle köpa en väska, och det gjorde jag! Wiie!
Iallafall, vi åkte till Hötorget ni vet där alla turkar och kurdar har sina stånd med frukter och blommor och alla sånt där.
Jag och Tiffany fick för oss att köpa ett paket jordgubbar för 20spänn, men vi fick ett paket till gratis. Vi gick därifrån och började äta, sen upptäckte Tiffany att det var mögel på några, så vi gick tillbaka och krävde nya, så vi fick två nya paket fulla med jordgubbar. Sen märkte vi att några var ruttna. Vi gick runt där flera gånger och kom till ståndet där vi köpte jordgubbarna och Tiffany sa då till dom att jordgubbarna var ruttna så vi fick ytterligare ett paket gratis.

Sen satte vi oss och åt dom. Sen fick jag för mig när vi gick förbi blommorna att vi skulle flörta till oss någon bukett men det lyckades vi dock inte med. Tiffany däremot fick lite vindruvor av en annan snubbe när vi äntligen gick därifrån till hennes mammas jobb. Äntligen har jag träffat henne! Super duper trevlig verkligen.
Vi följde med Tiffany till hårsalongen för hon skulle klippa sig ännu en gång och färga om sitt hår som jag precis fick reda på tog 3,5 timme.

Jag vill också gå till frissan och fixa mitt hår men har inte pengarna för det. Mina pengar jag har nu ska gå åt till kläder och förhoppningsvis neuLash så man är sommarfräsh fast man inte behöver göra något. Den rekomenderas överallt och jag har ju pengarna, om jag inte köper upp allt på kläder dock.


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Hahaha aah te Hötorget ska man Verkligen gå de dagar man har dåligt självförtroende o känner sig ful! xD hahah jäklar asså va han "vår turk" försökte! :S höhö! xD du e den bästaste bellibou jessica girlfriend man kan ha!! ;D hoppas du haft en ubergoo påsk! =D Pöss&kramm'

2010-04-03 @ 21:50:17
Postat av: Tiffy yeah! ;)

naawsie =) men du har en energi som väcker de döda!! xD hahaha aah den dagen glömmer man då inte :O höhö! ;D man ska verkligen gå te turkarnas stånd när ens självförtroende e i botten! xD haha..hoppas du haft en finfin påsk! =D pusseikramm'darlingen!<333 ;P

2010-04-05 @ 00:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0