Student firande

Idag har jag varit på min kusin Fridas student mottagning.
Dåligt väder det var idag! Regnade tydligen imorse, men inte efter 13:00 iallafall, bara molnigt och mörkt, blä på det.

Fick träffa pappa och släkten på hans sida första gången på länge, det var väldigt trevlans att se dom igen :)
Kom vid 17:00 och åkte vid typ 19:30. Det blev middags buffé och jätte god efterrätt, men man blev så himla mätt på en pytte liten kladdkaka, men god som fan var den :D

När vi kom hem fick jag kutta jordgubbar. Så det åt vi tillsammans med grädde, super mumsigt!
Nu sitter jag och lyssnar på California gurls med Katy Perry och pratar med älsklingen, saknar honom!! :love:


Såhär såg jag ut idag då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0