@ Sarahs

Bloggen börjar bli torr, tråkig. Känns som att det inte finns något kul att blogga om längre.. Men just nu ligger jag i bäddsoffan hos Sarah och kan inte sova för hennes brorsa låter som fan när han pratar engelska högt och spelar nåt tönt spel :o Var ju hos älsklingen igår och idag. Igår åt vi middag och kollade på kronprinsessans och den nyblivne prinsens bröllop. Så himla vackert! Det rann en massa tårar från mig när Daniel höll tal för Viktoria :) Efteråt gick vi och la oss för jag var super trött, sov väldigt gott :) Idag tog vi en låång dusch och gjorde lunch och vilade i sängen, hade tänkt gå ut men hade så jädrans ont i magen :( Han och hans familj skulle åka till hans storebror för att hälsa på hans nya katt men jag kunde inte följa med för jag skulle ju hem till Sarah, men jag fick ändå vänta på henne.. Gjorde inte så mycket idag heller, vi åt middag och kollade på TV och så noppade jag hennes ögonbryn :) Nej nu börjar jag få kramp i fingrarna av att trycka på dessa små mobil knappar, ska lyssna på musik och sova gott, god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0