Ny vecka, nya händelser

Fan vad skönt det är att vara hemma igen. Har ju varit med någon i princip varje dag på sistone. Åkte hem från Sarah vid 14:00 idag och det var ingen hemma så jag har bara tagit det lugnt idag.

Borstade Tigers päls som var full med knutar, fick bort de mesta men finns lite kvar, men katten ville inte sitta still så jag gav upp. Sen värmde jag pan pizza och kollade på Hannah Montana, serien. Länge sen jag såg den! Har sätt hela säsong ett och två och kan dom typ utantill, men det är alltid lika kul.
I'm a disney geek and I'm proud of it! ;)

Just nu sitter jag framför min cp dator i pyjamas byxor och Anders tröja, dunkar California gurls i högtalarna och väntar på att middagen ska bli klar.

Skönt med en ny vecka. Ska försöka blogga så mycket som möjligt innan jag drar iväg på torsdag till älsklingens landställe :) Ska bli kul, han vägrade ta naken dopp i helgen så jag ska tvinga han att göra det nu i midsommar :D


Katy Perry Ft. Snoop Dogg - California gurls
Rolig smaskig video :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0