Need money, need job

Sådär ja, som ni ser har jag bytt tillbaka till en gammal design. Den är nog den finaste jag gjort faktist, är inte så jätte bra på photoshop men vill pront ha det!

Sitter vid syrrans dator, det är samma fel på min skit dator igen. Hela hård disken behöver bytas, allt i den datorn behöver bytas. Men i höst ska jag banne mej köpa en ny dator, vill helst ha en mac men dom är vääldigt dyra :O Hoppas jag får jobb bara, då är det att spara ihop en massa pengar så man kan köpa en ny dator.
Har ju ingen inkomst alls för tillfället, det är fan galet svårt att få jobb nu för tiden, allt handlar om kontakter lixom.

Skönt det har varit idag. Har inte gjort ett piss, var på promenad i ca en halv timme då och pratat med älsklingen. Han kommer hit på fredag! :D Men blev nyss påmind att jag, Cia och Erik ska till pappa då för han fyller år då, men älsklingen får väl följa med ändå, vi hade tänkt fira vår 1 månads dag lite tidigare eftersom jag inte är i Stockholm då, men vi får väl gå på bio lite senare antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0