Kusinvitamins student

Denna dag har varit både dålig, men mest roligt.
Innan vi skulle åka till Sannas student idag, så skulle jag ta på mina kastanjefärgade kilklackar, men såklart hade Tellus tuggat sönder ena skon, och dom finns inte kvar i affären! :( Så jag fick ta mina, mindre fina, låga kastanje bruna sandaler.

Kusins student var på Söder. Först var det bra, men sen när dom skulle gå på flaket så spårade det ur totalt. Det är så jävla synd att människor som inte betalat hoppar på och förstör för en hel klass. Men dom kom iallafall iväg.

Jag, mamma, Cia och Erik åkte vidare och käkade på donken och sen hemåt.
Fick byta om för strumpbyxorna som jag hade gick sönder längs hela ena benet, och leggings passade inte så det fick bli leggings och en lila topp. Aja, brydde mig inte så mycket.

När mamma hade hämtat Anders från jobbet åkte vi vidare till mottagningen och firade.
Det blev buffé och en massa gottigott. Erik (paparazzin) har tagti ca 1000 bilder idag, kanske mer.
Så jag kanske lägger upp lite bilder imorgon :)

Men nu ska jag faktist sussa. Ska vara hund vakt imorgon, får väl smsa Sandra BR att komma hit istället då. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0