God natt

Håller på att överföra en massa bilder, musik och videosar till datorn. Orkar dock inte rensa allt och fixa nya låtar till iPoden idag, det får jag göra imorgon istället.

Så det håller jag på med just nu eftersom jag inte har något annat för mig, pratar med bebbon min gör jag :) Håller också på att ladda hem skräckfilmer som The haunting in Connecticut, The Grudge 1, 2 och 3 som vi ska se på söndag, spännande ;) Dom verkar as läskiga, men jag gillar att kolla på skräckisar, dock inte ensam, måste ha nån att hålla handen med haha :D

Jaja, efter all dessa överföringar som tar så lång tid ska jag gå och sussa.
Måste upp vid 10:00 imorgon och äta frukost tillsammans med familjen, sen vid 13:00 kommer släkten på fika då vi ska fira mor min som nyss fyllt 49 år.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0