Firande

Tar en paus från rensningen av all musik, den värsta delen, med ett glas cola och Akon i högtalarna. Är klar med bilderna och videorna.

Fy fan vilken morgon jag hade. Tarzan (den tjocka gnäll katten) kraffsade på min dörr redan kl 6:00 eller 7:00 och fortsatte så i en timme eller mer typ, sen kom lilla Tiger och kraffsade. Snacka om att jag blev förbannad på dom och knuffade till dom bort från min dörr, som pricken över i:t kunde jag verkligen inte somna om. Så jag gick upp 10:20 typ.

Släkten kom vid 13:00. Både mormors och Sylvias hundar kom, det var äkta zoot, fast katterna slängde vi in ett rum. Men det gick bra mellan hundarna.

Släkten däremot, ååhh så jobbiga! Nej då, kanske lite när det kommer till pojkvännen då dom vill veta allt, men sånt är livet. Allting tar sin tid och jag tänker inte presentera honom så himla snabbt nu när vi precis blivit tillsammans.

Iallafall, hade det annars sjukt trevligt och roligt som vanligt :)
Vid 16:00 hade alla gått. Kollade om det kommer nånting bra på TVn ikväll men typ inte, förutom en film på trean 21:00 som jag bara måste se, såg trailern på youtube och den verkade as rolig så måste se den, Wedding daze hette den, med Isla Fisher från Confession of a Shopaholic :)

Har också målat naglarna chockrosa, men måste måla om för det blev inte så bra, kanske blå?

Nu ska jag återgå till musik rensningen och fixandet och donandet! Inte kul.


Gammal bild på mig och meine bebbo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0