Dessa fyra dagars händelser

Hur ska jag börja detta inlägg? Sorry för den dåliga uppdateringen.. Vet inte varför jag inte uppdaterat de senaste dagarna, eller jo vissa dagar har jag inte haft tillgång till datorn eftersom syrran pluggade så.

Har inte bloggat sen i söndags! Så jag får väl försöka komma ihåg vad jag gjort dessa dagar.

I måndags, vad gjorde jag då? Kommer inte ihåg.
Jag var i skolan vad jag vet. Sen var jag nog bara hemma.
Ja juste, jag städade klart hela rummet! Rensade byrån och dammade alla lådor,
det var jobbigt.

I tisdags var jag i skolan, läste min språk uppgift för hela klassen helt oförberedd, inte kul! Gillar inte att redovisa inför en hel klass, och inte oförberedd heller. Ush.
Vad gjorde jag mer? Ja juste, jag åkte hem till Sandra BR. Vi gick ut med Röja och plockade blommor. Det blev en stor bukett som mamma fick av mig, just nu står dom på köksbordet.
Fick också skjuts hem av mamma och Anders. Kollade på Desperate Houswives och Cougar town.

Igår, skola igen. Hade inga lektioner så jag satt vid datorn, hade rörlig bild läraren på mig och sa att jag skulle göra några uppgifter, tex musikvideon, ett läxförhör och ett manus. Men varför ska jag göra det när jag inte vill ha betyget!? Iallafall så tjatade hon på mig, jag sa ja till slut och gick därifrån. Träffade Sandra och följde med henne hem för att hon skulle hämta ett par skor och sen åkte vi tillbaka och åt lunch och kollade på hennes och Nattas idrottslektion.

Efter det gick jag till centrum och frågade på Game hur mycket dom tog in för The Sims 2 spel, 30spänn! Det är fan inte värt 30 jävla spänn! Så det sket sig.
Åkte hem och kommer inte ihåg vad jag gjorde mer, jo jag rakade mina ben för första gången på tusen veckor. Lilla jag har inte råd att vaxa dom så jag får väl raka dom varje dag iallafall.



Idag stannade jag hemma. Vi har inga lektioner längre så varför gå till skolan när man inte behöver göra onödiga uppgifter för betygens skull? Nej tack, jag behöver inte dom. Men fan vad skönt det var att sova ut! Gick upp runt 11:30, åt frukost, rakade armhålorna och satte på mig klänning och njöt av sommar värmen.

Låg ute och solade, läste Champagne flicka med musik i öronen. Har varit på en promenix med Tellus också. Hittade inga sommarskor så jag fick ta conversen ändå, ska be Anders ta ner sommar skorna när han kommer hem.

Ikväll kommer Madelene hit. Jag ska iallafall kolla på Vampire diaries och Bella & Tyra show. Ska också fixa alla 20 naglar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0