Converse ♥

Converse är nog de snyggaste skorna jag vet! Det finns olika modeller, tunna och tjocka. De tunna skulle jag vilja ha, dom är hur snygga som helst. Det bästa med converse är att dom passar till allt och har hur många olika färger och modeller som helst. Jag har dock bara ett par låga vita, vill pront ha låga himmelsblå. Skulle passa perfekt till klänningarna och jeans shortsen i sommar.

På deras hemsida kan man också designa sina egna converse och beställa hem dom. Hur coolt är inte det? Dock är det lite dyrare men möjligheten finns. Om jag får pengar en vacker dag ska jag göra det. Åter igen, hur coolt är inte det? Kolla på Kenza, hon är också lite av besatt av converse. Jag förstår varför hon har så många skor från dom ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0