Betyg

Ja juste, glömde säga att jag fick hem mina betyg idag. Who cares anyway för jag behöver ändå inte dom, men jag blev chockad när jag såg att jag hade VG i samhälle, jag gjorde inte ens alla uppgifter, gjorde knappt nånting sista terminen :O Kul att jag fick VG, men hade tre IGn, var inte så chockad över det dock :p

Men i höst när jag börjar sam - sam på Fria ska jag plugga stenhårt och bli mycket bättre! Det är super viktigt med betygen, det har jag verkligen lärt mig de senaste åren syrrans pojkvän bott hos oss.

Det bästa är att jag slipper läsa bild! Hatar bild, och har ingen talang alls för det, kan inte rita en sträck gubbe bra ens, kan inte rita ett rakt sträck och en rund cirkel bra :O Istället för bild ska jag läsa drama/teater. Ska bli så jävla kul! :D Btw, har hört att filmen jag gjorde casting för kommer ut på bio i höst, den heter Tusen gånger starkare. Tänk om jag hade talang så kanske jag skulle varit på bioduken i höst! Det skulle ju vara fett coolt.. ;)



* Datorkunskap - IG
* Bild - IG
* Foto A - G
* Graf A - G
* Matte A - G
* Rörlig bild A - IG
* Samhällskunskap A - VG
* Svenska A - G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0