Besöks dag

Idag gick man upp 9:45 för att äta frukost och duscha och klä på mig.
Vid 13:00 hade jag bokat tid hos UM ang. p-piller. Fick neovletta utskrivet för tre månader för 30 kr! För ett år kostar dom 60kr, det är jätte billigt! Det är till och med billigare än kondomer, ett paket kondomer kostar lixom från 55 spänn och uppåt.

När jag kom hem blev det lunch och film och solning i solstolen.
Hade spray flaskan i handen så det var extra skönt.

Efter middagen gick jag, mamma och Tellus på promenad. När vi kom till hundgården körde jag lite agility med Tellus, han är jätte duktig och jag blev verkligen sugen på att börja köra det med honom.

Sedan gick vi vidare till en barndomsvän och hennes familj och snackade en massa och sen gick vi hemåt igen.
Så har min dag sett ut idag. Klockan närmar sig 1:00, man kanske ska börja lägga sig i bingen kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0