26/6

Lördag 26/6

Det var en härlig lugn chill dag. Det var sol och värme så vi alla var ute på tomten, eller grabbarna och mamma Annica var på övervåningen och jobbade medans jag och Jennie låg ute i solen och solade och hoppade studsmatta och hade lite tjej snack, hon är verkligen super trevlig :)

Packade väskan och sedan åkte jag, Dennis, Niklas, Jocke och Jennie hem mot Stockholm mot kvällen. Köpte cola och chips till kvällen, men det blev bara jag och Dennis hemma så vi fick kollade på film själva. Vi kollade på nån wannabe Spiderman, den var sådär.

Hamnade i säng rätt sent, kunde inte sova ordentligt för det var hund hår överallt även fast man vände på lakanet. Jag är så (kan inte hitta ordet), klen.. det måste vara rent haha :O


Jag hoppar studsmatta :D


Deras hus.


Jockes och Jennies kattunge :)








Jag myser med kissen :)


Dennis och jag busar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0