Hem ljuva hem

Hej allihopa! Saknat mig? Såklart! ;)

Nu är jag iallafall hemma från Gotland, har huset för mig själv nu :D Så skönt! Pappa kom och hämtade upp mig och Ellinor idag. Båten blev försenad men hem kom vi iallafall.

Åt hos pappa också det blev lite blandat grillat och pappas tjejs dotter och son var där med pojk och flickvän och barn barn, det var ytterst trevligt! :D

Är blogg sugen men jag är så trött, ska nog faktist gå och sova snart, har inte sovit så jättebra senaste nätterna på Gotland. Men nu vet ni att jag är hemma igen iallafall! :D

P.S Min dator funkar kanon just nu, hoppas det håller bara! :D


Jag på Gotland för två år sedan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0