Härliga dagar

Har precis städat i köket och vardagsrummet, det såg hemskt ut! Hade ju Natta och Sandra här igår sovandes över också.

Igår fick jag gå och handla två gånger, först tvättmedel för det var slut och lite pålägg, andra gången tacos och godis och läsk för jag och tjejerna skulle ha lite myspys igår.
Vi kollade på någon film som gick på TV med George Clooney, är jag den enda som tycker han är den snyggaste och sexigaste 40 plussare? Han är ju grymt snygg!

Iallafall när filmen var slut typ 22:40 gick vi till Svartan för att ta nattdopp, det blev topless för min del för jag hade ingen ren bikini överdel. Men sen tog vi av oss allt och badade nakna, det var första gången för mig! Det var mest befriande och skönt :p

Vi kom hem därifrån 1:20, men det var läskigt där i skogen. När jag och Natta stod på klippan och bytte om hörde vi något som gick i buskarna till vänster i skogen om oss, strax därpå sa det plumps i vattnet. Skit läbbigt! Och rädda lilla jag ropade "Om det är någon där, ge mig ett tecken!", men fick inget. Det var nog ett rådjur, får hoppas.

När vi skulle gå därifrån var vi skit rädda för det var ju jätte mörkt och ovanligt tyst. Hela tiden tänkte jag "Snart kommer det en snubbe med en kniv hoppandes framför oss" men som tur var, icke.

Sandra åkte tidigt imorse för hon skulle med sin familj och bada, Natta däremot låg kvar till 13:00 så jag var uppe ensam i tre timmar, men jag pratade med älsklingen så :)

När lilla Natalie vaknade åt vi lunch, tacos! Sen kollade vi på TV och åt gårdagens godis, men fick ont i magen.

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma och peppar med Jaykays låt princess, ska ge honom en överaskning när han kommer! ;) Och inte bara en, tre faktist! Han kommer gilla allt, det vet jag.


Gott med tacos!


Sandra.


Natta vill aldrig vara med på bild.


Sandra igen.


Jag och Sandra :)


Vi igen :)


Posing!


Posar i vattnet, Sandra och jag!


Natta är en riktig sjusovare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0