Välkommen is tiden!

Cha cha bloggen. Har precis fixat i ordning mig inför natten, ska strax hoppa i säng och sussa.

Dagen började skönt idag.
Skolan började 10:20 med svenska då vi läste om en kall vinter dag.
Den andra och sista lektionen var foto. Idag var jag taggad på att kopiera bilderna i labbet, men det gick inte bra för oss iallafall, typiskt.

Hade inget för mig idag så jag var ändå tvungen att åka hem direkt efter skolan för att pinka av en pink nödig hund, så vi gick en lång promenad i skogen.

Ikväll har jag kollat på "Two and a half men" och "Paradise hotel". Jackie är jävligt underhållande men jag vet inte riktigt, Kristoffer är en jävligt bra spelare asså. Han har åkt ut för mest trubbel om man säger så och klarat sig. Tycker han borde vinna hela skiten!

Idag var det extra kallt, eller? Har ju haft tjocka leggings under jeansen för det varit så kallt men skippade det idag. Jeansen såg pösigare ut och jag frös verkligen häcken av mig hela dagen. Speciellt efter promenaden med Tellus. Jag var iskall jag hade nästan ingen känsel i benen och rumpan. Tummen ner för kylan. Längtar som fan till sommaren, vill ha värme! Eller så vill jag åka NU till varmaste landet i världen, det skulle vara så skönt.

Men klockan är nu halv tolv, ska sova nu. Natti natti ♥


Jag jobbar på brännan för 1 ½ år sen i Aruba. Vill tillbaka!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0