Underbar kväll med kära vänner

Tiden går snabbt när man har roligt, verkligen den är ju snart kvart i tre på morgonen!
Sitter just nu och pratar med en kille på msn om våra familjer, eller pappor. Fick precis reda på att han är halv italienare också. Bellvis love italien boys! Min första hångel var med en italienare, som var kanske 7-8 år äldre än mig, och jag var då 12/13 år. Illa!

Ikväll hade jag det iallafal super mega kul tillsammans med tjejorna. Asså Tiffany, har saknat ihjäl mig efter henne. Hon är verkligen ljuset i mörkret, lyckan i mitt liv. Älskar henne grovt mycket. Är så glad att hon valde att flytta tillbaka till Stockholm.

Vi kollade på "Prom night" och "The house bunny", snackade en massa, åt kladdkaka och en annan choklad kaka, åt en massa snacks och tog kort (när två st hade gått, typiskt). Ja med dessa tjejer har man aldrig tråkigt. Det var bra att jag och Sandra ordnade en tjej träff. Det var på tiden! En bra start inför det nya året.



Jag och Tiffany. Rock'n roll baby!


Jag får en skratt attack!


Lots of love to you my sweetheart ♥


Jag och Tiffany


Jag var oberedd! Tiffany tar ju kort när man minst anar det.


Sandra hittade sin dejt för kvällen.


Camilla och Bibbi myser under filten.


Tiffany babe och jag.


Sandra och Camilla.


Camilla blev skit söt medans jag ser hemsk ut. Kolla min läppar och ögon lixom!!


Langa posen!


Asså är inte hon sjukt, bedårande oslagbart söt!?!? Hon är bara min!


Jag och Tiffany posar i spegeln. Är inte detta såå fjortiws? :O


Ännu en till?! Och tyvärr den sista. Haha!



Tack för denna underbara kväll tjejer. Det behövdes verkligen!


Kommentarer
Postat av: Tiffy yeah! ;)

Aaww gud va sööt du e toppentjejen! =D<3 aa en sån tjejkväll va allt o mer än va jag behövde, me skratt o ännu mera skratt! ;D vi var bannemej kvällens linslöss!! xD hahah tack för en oförglömlig kväll, många pussar&kramar! <3<3<3

2010-01-09 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0