The Hills

Hej bloggen!
Känner mig lite deppad just nu, eftersom tre vänner inte tänker simma på idrotten imorgon. Åh vill inte simma själv! Hatar att visa upp min onöjda kropp inför en ny klass. Men jag måste simma för betygen.
Jag fick en ovälkomnad överraskning imorse, min mens. Perfect timing, right?
Men jag ska simma ändå. Jag måste!

Idag kom ett oväntat besök, Sandra Bl. Hon skulle åka till gymmet och så hade dom inte öppnat än, så då åkte hon hem till mig några timmar.
Annars har jag bara kollat klart på säsong 5 av "The Hills". Jag börjar gilla Heidi nu, men lite elakt av henne att lura Spencer för att bli gravid för han tänkte sterilisera sig typ men gjorde inte det. Men han hänger ju tillsammans med grannens barn så det betyder väl nånting? Haha jag hoppas på att Heidi blir gravid. Det skulle vara skit kul för Spencer. Lite elakt men vem bryr sig? Han har gjort så mycket elaka saker mot människor.

Tråkigt bara att Lauren har lämnat över "The hills" till Kristin. Hon kan vara väldigt elak.

Nej nu ska jag inte skriva för mycket. Måste gå och duscha och sen sussa så jag orkar simma imorgon. P&K ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0