Tårta och konstiga drömmar

Tjoho! Väntar just nu på att badrummet ska bli ledig, en viss Bubbakung sitter på muggen och bajsar alldeles för länge! Vill gå och lägga mig nu jag är så trött, jag vill sova!

Vi åkte till mormor och firade henne med kaffe och tårta. Hennes lilla lägenhet är full med blommor överallt. Hon har nog fått blommor från alla hon känner säkert haha.

Börjar 10:00 imorgon så det är skönt med lite sovmorgon. Men om jag känner mig själv (såklart jag gör!) så kommer jag säkert inte somna förrän kl 03:00/04:00 om jag lägger mig klockan 00:00.
Ja jag måste egentligen ändra mina rutiner, går och lägger mig sent varje kväll och får ca 4-6 (ibland) timmars sömn per natt. Inte bra asså! Men lycka till säger jag bara, haha!

Nej nu måste jag kolla om det är ledigt. Sov så gott allesammans! Dröm sött, och inga konstiga drömmar som att du bor tillsammans med din syrra och hennes pojkvän och att du kan förvandla dig själv till en uggla och pojkvännen ger syrran två jack russels som kan prata. Ja det drömde jag härom natten, den konstigaste drömmen på ett tag.

Men drömmar kan vi ta upp i ett annat inlägg, någon annan dag. Nej nu måste jag gå! God natt ♥



Kommentarer
Postat av: M

Krya på dig =)

2010-01-21 @ 09:39:09
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Madicken

Hahah från dem konstiga drömmarna ;)

2010-01-21 @ 23:31:44
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0