Paradise Hotel

God kväll allesammans!
Har precis duschat och är redo för sängen. Kollade på "Paradise Hotel" innan, hade tänkt duscha innan programmet men duschen var ju upptaget då, och jag som hade tänkt somna precis programmet tagit slut, men icke. Ännu sitter jag här.

Idag började jag skolan 09:00 med samhälle och slutade med foto 15:00.
Efter skolan åkte jag raka vägen hem. Väl hemma var mormor fortfarande kvar och hon ropade på mig hela tiden, jobbigt! Imorse kunde hon inte hitta knäckebröden och kollade till mig stup i kvarten, när jag kom hem skulle jag krypa under soffan (!?) för Tellus ville hämta sina bollar som låg längst in. Man orkar ju bara inte.

Är så himla trött nu för tiden, på allt. Det är säkert den ruskiga vintern, det är mörkt och kallt. Fryser arslet av mig här hemma, och jag ser inte dagsljus längre. Längtar verkligen till sommaren då man är skolfri också!

Idag är det den 19 mars! Idag fyller lillkusinen byxmyndig, det går alldeles för snabbt asså. Och om exakt två månader blir jag 17. Längtar!

Nu ska jag inte skriva mer för jag ska upp om några timmar för jag börjar 08:00 imorgon. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: JENNY

funkar de där gratisbio verkligen?

2010-01-20 @ 10:07:14
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0