Painting time

Är i skolan fortfarande och väntar på att Nathalie ska bli klar, hon ska leta efter en bild som hon sen ska rita av. Jag ska också göra det när hon skrivit ut den då. Har verkstadstid nu så man får väl helt enkelt ta vara på tiden. Så vi kör bild idag.

Imorse började jag 08:00 med engelska, hade väldigt kul med Marie i hedsetet! Sen var det en timmes och tio minuters håltimme. Så då satt jag bara vid datorn hela tiden, lite långtråkigt också, man höll ju nästan på att somna :O

Vad har vi haft mer? Jo matte då jag fick beröm av läraren, lite seg är man men allt var korrekt så det känns bra. Har matteprov på måndag så det gäller att plugga. Men det snurrar i mitt huvud hela tiden vad jag måste göra osv. därför blir jag så trött!!

Men nu orkar jag inte skriva mer. Nu ska jag och Nathalie försöka rita. Good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0